menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Annuleren en retour

Bekijk hieronder alle meest gestelde vragen met betrekking tot annuleren en retour.

Annuleren:

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dit is mogelijk. Zolang het artikel nog niet verzonden is heb je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Dit doet je in jouw account.



Retourneren:

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop, dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen te retourneren. De retourtermijn gaat in op de dag dat je jouw bestelling ontvangt. Nadat je de retourmelding hebt gemaakt, heb je nogmaals 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Het is enkel mogelijk om je bestelling te retourneren wanneer (voor zover mogelijk), alles nog in de originele verpakking zit.

Let op! Mocht je retourzending niet aan de retourvoorwaarden voldoen, dan is het mogelijk dat je een lager bedrag dan de aankoopwaarde gecrediteerd krijgt. Het is niet mogelijk artikelen te retourneren welke op jouw verzoek zijn aangepast of vervaardigd. Wij adviseren je dan ook om direct na ontvangst het artikel te controleren op beschadigingen.

Maak bewuste keuzes, koop slimmer en retourneer minder. Om deze reden is retourneren bij De Boer niet gratis. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je bestelling. De retourkosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest en kunnen per pakketservice verschillen.


Als richtlijn kan je aanhouden:


Verpakking kapot: 75%

Product zichtbaar gebruikt: 50%

Product zichtbaar gebruikt en verpakking kapot: 25%


Binnen 14 dagen betalen we het volledige bedrag terug mits het product in goede orde is ontvangen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Stap 1: Ga naar deze pagina

Stap 2: Meld je retour aan en kies voor de juiste retourmethode

Stap 3: Selecteer de juiste bestelling

Stap 4: Geef in het volgende scherm aan welke artikelen je wenst te retourneren

Stap 5: Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je retour. Print deze e-mail en voeg dit retourformulier toe bij de retour.


Maak bewuste keuzes, koop slimmer en retourneer minder. Om deze reden is retourneren bij De Boer niet gratis. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je bestelling.

Kan ik mijn retour afgeven in de winkel?

Ja, dit is mogelijk. Neem voor grote of zware artikelen contact met ons op.


Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We streven er naar om je binnen 14 dagen na ontvangt van de retour terug te betalen. Het gaat hierbij om terugbetaling van de artikelen inclusief de verzendkosten. Let op! Wil je artikelen retourneren? Dan betaal je wel de retourzending zelf! De retourkosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest en kunnen per pakketservice verschillen.

Wij betalen je terug op de manier waarop je de bestelling zelf hebt betaald. Let op! De 14 dagen is de wettelijk gestelde termijn. Normaliter verwerken wij je retour binnen 2 tot 5 werkdagen.



Heb je jouw retour verzonden? Bewaar je retourbewijs dan goed!


We kunnem je niet alleen beter helpen wanneer we weten wanneer en hoe je jouw retour hebt aangemeld en verstuurd, maar je hebt zelf ook een bewijs dat aantoont dat je jouw pakket hebt afgegeven bij de transporteur. Bewaar je retourbewijs of verzendbewijs daarom altijd extra goed bij het retour sturen van een artikel! Tot het bij ons is aangekomen, ben jij namelijk aansprakelijk voor de verzending van het pakket.


Staat je vraag er niet tussen?

Bekijk onze klantenservicepagina voor alle onderwerpen of neem contact op met de klantenservice:

Tel:       0512 51 82 05
Mail:     info@deboerdrachten.nl

De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw