menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Bestellen en betalen

Bekijk hieronder alle meest gestelde vragen met betrekking tot bestellen en betalen.

Bestellen:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Ga naar het artikel van je keuze.

Stap 2: Klik op de grote groene knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst.

Stap 3: Druk op de winkelwagen om je digitale winkelmandje te bekijken.

Stap 4: Kies voor ‘Verder winkelen’ of ‘Nu afrekenen’. Om een bestelling te plaatsen kies je voor ’Nu afrekenen’.

Stap 5: Volg de stappen in het bestelproces.


Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om in je winkelwagen de bestelling te wijzigen. Druk op het kruisje achter het artikel om het product uit de winkelwagen te verwijderen. Is de bestelling al geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, wanneer een bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen.


Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling gelukt?

Bij een succesvolle bestelling ontvang je binnen 15 minuten een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij je om in jou e-mail te kijken bij ‘Ongewenste e-mail’. Mogelijk is de e-mail niet in je Postvak IN terecht gekomen. Is dit ook niet het geval? Dan kan je de bestelling controleren in Mijn De Boer. 'Mijn de Boer' kan je vinden als je op de webshop bent ingelogd. Hier vind je alle relevante informatie met betrekking tot jouw orders en de bestelde producten.



Betalen:

Welke betalingsopties zijn er?

Wanneer je een bestelling bij De Boer Drachten doet, kun je op de volgende manieren online veilig betalen:

iDeal: Met iDeal betaalt u makkelijk en veilig via jouw eigen bank. Alle meest voorkomende Nederlandse banken ondersteunen betalingen via iDeal.

Creditcard (VISA en Mastercard): Je kan je bestelling ook betalen met je creditcard. Vul bij het afrekenen de gegevens en beveiligingscode in.

Vooraf overmaken:: Indien je voor deze betaalmethode kiest, ontvang je een e-mail met de bankgegevens. Je kunt de overboeking vanaf jouw eigen bank maken, in je eigen omgeving. Je dient hierbij wel rekening te houden met het feit dat de levertijd 1-2 dagen langer is dan wanneer je kiest voor iDeal.

Billink (achteraf betalen): Met Billink kunnen onze particuliere klanten makkelijk achteraf betalen. Je betaalt voor je bestelling nadat je deze hebt ontvangen. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met Billink niet geautoriseerd worden, dan adviseren wij je contact op te nemen met Billink.

PayPal: Indien je een account hebt bij PayPal, dan kan je met deze betaalmethode eenvoudig inloggen en de betaling voldoen.

Bancontant/Mister Cash: Deze betaalmethode is de meest gebruikte methode om online bestellingen te betalen in België.

Sofort Banking: Met Sofort Banking kan je vanuit veel Europese landen je betaling voldoen. Deze betaalmethode is een veelgekozen optie in bijvoorbeeld Duitsland en Oostenrijk.

Betalen bij afhalen: Indien je kiest om je bestelling in de winkel af te halen, dan kan je de betaling voldoen op het moment van afhalen.


Ik heb de bestelling al betaald maar krijg toch nog een factuur, wat nu?

Wij versturen een orderbevestiging via de mail voor je eigen boekhouding. Op de factuur staat het bedrag wat je nog moet betalen. In de meeste gevallen staat hier €0,00 euro.


Moet ik verzendkosten betalen?

Er worden vanaf € 75,- meestal geen verzendkosten berekend. Is de bestelwaarde van uw bestelling lager dan € 75,-, dan berekenen wij € 5,- verzendkosten. Voor verzendingen van volume artikelen of verzending naar het buitenland hanteren wij andere bedragen. Bij het retourneren van bestellingen zijn de verzendkosten voor de rekening van de klant. Mocht de reden van de retourzending een fout van onze kant zijn, bijvoorbeeld wanneer dit een foutieve levering of een defect product betreft, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bekijk hier alle verzendinformatie.


Kan ik vanuit het buitenland online bestellen?

Ja, dit is mogelijk. JeU kunt ook bestellen als je een adres hebt in het buitenland. Hiervoor gelden wel aanvullende verzendkosten. Vanuit welke landen en met welke verzendkosten kan je bestellen? Dat kan je hier bekijken. Ook verzending naar andere landen is mogelijk, je dient in dit geval je bestelling te mailen naar info@deboerdrachten.nl. Er gelden dan aanvullende verzendkosten, hiervan stellen wij je tijdig op de hoogte. Je kunt bij ons online afrekenen met Mister Cash/Bancontant of Sofort Banking. Ook kun je jouw bestelling betalen met je creditcard. Wil je bestellen vanuit een ander land dan aangegeven, dan verzoeken wij je dit formulier in te vullen.



Staat je vraag er niet tussen?
Bekijk onze klantenservicepagina voor alle onderwerpen of neem contact op met de klantenservice:

Tel:       0512 51 82 05
Mail:     info@deboerdrachten.nl

De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw