LET OP! - Defect artikel ontvangen? Meldt dit dan binnen 7 dagen na ontvangst!

Het kan natuurlijk dat je bestelde product na ontvangst defect blijkt. Wil je graag een vervangend artikel van ons ontvangen? Vaak kan dat! Zorg dan wel dat je het defect binnen 7 dagen na ontvangst bij ons meldt. Klik hier voor ons contactformulier.

Bij De Boer kun je een artikelen binnen 14 dagen naar ons retourneren. Door eenvoudig in te loggen in je account kun je eenvoudig je retour bij ons aanmelden.

Je kunt alleen retourneren als het artikel compleet en in de originele staat is en in fabrieksverpakking zit. Het is anders mogelijk dat je aankoop voor een lagere waarde gecrediteerd wordt.

Maak bewuste keuzes, koop slimmer en retourneer minder. Om deze reden is retourneren bij De Boer niet gratis. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je bestelling.

Let op: u dient zelf de retourzending te regelen. Hierover krijgt u in de bevestigingsmail meer informatie.

Bekijk hieronder alle meest gestelde vragen met betrekking tot annuleren en retourneren.

Annuleren

Ja, dat is mogelijk. Zolang het artikel nog niet verzonden is heb je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Dit doe je als volgt:

  1. Log in op je account
  2. Ga naar orders en retour
  3. Klik op de bestelling die je wil annuleren
  4. Klik op 'Open annuleringsformulier'. Dit kan alleen als het artikel nog niet is verzonden.
  5. Selecteer het aantal artikelen dat je wil annuleren.
  6. Klik op 'annulering aanvragen'

Retourneren

Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop, dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen te retourneren. De retourtermijn gaat in op de dag dat je jouw bestelling ontvangt. Nadat je de retourmelding hebt gemaakt, heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Het is enkel mogelijk om je bestelling te retourneren wanneer (voor zover mogelijk) alles nog in de originele verpakking zit.

Maak bewuste keuzes, koop slimmer en retourneer minder. Om deze reden is retourneren bij De Boer niet gratis. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je bestelling. De retourkosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest en kunnen per pakketservice verschillen.

Let op! Mocht je retourzending niet aan de retourvoorwaarden voldoen, dan is het mogelijk dat je een lager bedrag dan de aankoopwaarde gecrediteerd krijgt. Het is niet mogelijk artikelen te retourneren die op jouw verzoek zijn aangepast of vervaardigd. Wij adviseren je dan ook om direct na ontvangst het artikel te controleren op beschadigingen.

 

Als richtlijn kun je de volgende percentages voor de terugbetaling aanhouden:

  • Verpakking kapot: 75%
  • Product zichtbaar gebruikt: 50%
  • Product zichtbaar gebruikt en verpakking kapot: 25%


Binnen 14 dagen betalen we het volledige bedrag terug mits het product in goede orde is ontvangen.

Contact

Zit je nog met vragen of onduidelijkheden? Bekijk hieronder direct onze contactpagina!

Vragen over garantie en reparatie?

Ontdek hier alle informatie!