Garantie en Reparatie
Bekijk op deze pagina de meest gestelde vragen met betrekking tot garantie en reparatie.
Garantie
Jazeker! Bij De Boer geldt de fabrieksgarantie op producten. Na ontvangst van je garantieaanvraag bekijken wij of deze binnen of buiten de garantie valt. Vervolgens nemen wij contact met je op.
Afhankelijk van het artikel zorgen we voor een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Indien het artikel niet gerepareerd kan worden of wanneer de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren wij je binnen 14 dagen over een verdere afhandeling.
Rechtstreekse garantieaanvraag
In een aantal gevallen vraagt de leverancier om een rechtstreekse garantieaanvraag. Wij zijn hiervoor genoodzaakt je door te verwijzen naar de leverancier. Dit geldt voor artikelen van Intex, Bestway, Salta, Qlima, EXIT en Gardena. Bekijk hier hoe je een aanvraag kunt indienen.
Reparatie
Bij ons filiaal in Drachten hebben we een eigen werkplaats waar we verschillende reparaties en onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan diverse machines. Onze deskundige medewerkers staan klaar om je machines te repareren en in topconditie te houden Of het nu gaat om grasmaaiers, robotmaaiers of scheerapparaten voor het vee, wij zorgen ervoor dat je apparatuur weer optimaal functioneert!