Rechtstreekse garantie

Voor de merken Intex, Bestway, Salta, EXIT, Gardena en Qlima geldt een speciale service en garantieafhandeling. Om snel in contact te komen met de juiste mensen met de juiste kennis, regelen deze merken zelf de afhandeling. Dit betekent dat je gemakkelijk bij hen een melding kunt maken, zodat ze direct met jou tot een passende oplossing kunnen komen. We staan natuurlijk klaar om je te helpen met al je vragen of problemen met betrekking tot je Intex, Bestway, Salta, EXIT, Gardena en Qlima producten, maar de garantieafhandeling verloopt altijd rechtstreeks via de leverancier. Hieronder lees je hoe je eenvoudig en snel je klacht of defect kunt melden.

Wat kan u als oplossing verwachten van de leverancier?
Van de leverancier kun je een nieuw onderdeel verwachten als er een onderdeel ontbreekt of kapot is. Daarnaast sturen ze je ook een nieuw product als dit volledig vervangen moet worden. In de meeste gevallen ontvang je dus geen terugbetaling van het aankoopbedrag, maar wordt er naar een andere oplossing gezocht.

Iets repareren?

Bekijk hier alle informatie over onze werkplaats!

Contactpagina

Kom je er niet helemaal uit? Neem gerust contact op via deze pagina!

Garantieaanvragen indienen

Intex neemt alle garantieaanvragen graag via hun eigen website aan en handelt deze zelf af. Volg de onderstaande stappen om je antwoord te vinden of om een consumentcase te registreren.

1. Ga naar www.intexcorp.eu en selecteer je land en taal. Klik vervolgens op "Support" in het menu.
2. Kies daarna "Product support & Case registratie" en zoek je product op.
3. Check eerst de FAQ (Veelgestelde vragen) om te zien of je daar een oplossing kunt vinden. Als je probleem niet is opgelost, kun je direct een case indienen.
4. Selecteer de optie "Ik ben een consument" en volg de instructies om je consumentcase te registreren.
5. Vul het online caseformulier in en upload de gevraagde documenten.
6. Om je casestatus te volgen, ga je naar het keuzemenu en klik je op "Case status".

Hoelang duurt het voordat je antwoord krijgt?

Het invullen van je garantieclaim op het serviceportaal kost je ongeveer 5 minuten. In de meeste gevallen krijg je binnen 1 à 2 werkdagen een reactie en wordt je probleem (als je alles volledig hebt aangeleverd) binnen 2 à 3 dagen opgelost. Houd er wel rekening mee dat de oplossingen vaak betrekking hebben op het verkrijgen van een vervangend onderdeel of artikel, en niet op het terugkrijgen van het aankoopbedrag.