LET OP! - Defect artikel ontvangen? Meldt dit dan binnen 7 dagen na ontvangst!

Het kan natuurlijk dat je bestelde product na ontvangst defect blijkt. Wil je graag een vervangend artikel van ons ontvangen? Vaak kan dat! Zorg dan wel dat je het defect binnen 7 dagen na ontvangst bij ons meldt. Klik hier voor ons contactformulier.

Wij nemen klachten altijd in behandeling. Klachten over producten, service of leveringen kun je per e-mail of via het contactformulier aan ons kenbaar maken. Samen wordt dan naar de beste oplossing gezocht. Iedere klacht zullen wij binnen 3 werkdagen beantwoorden. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: beschadiging door opzet, of door nalatigheid; onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud; normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing. 

Naast de interne klachtenprocedure van de webshop, kun je ook terecht bij het Europese ODR-platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Reparatie en garantie

Bekijk hier onze meest gestelde vragen.

Kom eens langs in onze winkels

Bekijk hier de vestigingen van De Boer.