Garantieaanvraag indienen bij De Boer

Bij De Boer geldt fabrieksgarantie op het grootste deel van ons assortiment. Wanneer je een garantieaanvraag indient, beoordelen wij deze zorgvuldig om te bepalen of je product binnen of buiten de garantie valt. Binnen 14 dagen na je aanvraag nemen wij contact met je op om de verdere afhandeling te bespreken.

Altijd een oplossing bij De Boer!

Afhankelijk van het artikel en de garantievoorwaarden zorgen wij voor een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag. Als het artikel niet gerepareerd kan worden of de reparatie niet onder de garantie valt, informeren wij je tijdig over de verdere stappen.

Bij De Boer kun je dus met een gerust hart winkelen, wetende dat wij klaarstaan om je te helpen als er iets misgaat met je aankoop.

Rechtstreekse garantie bij merken

Ontdek rechtstreekse garantie bij Intex, Bestway, Salta, Exit, Gardena en QLIMA

Contactpagina

Heb je nog vragen? Neem eenvoudig contact op via deze pagina!

Via het onderstaande formulier kun je een garantieaanvraag indienen. Hoe concreter de informatie, hoe beter onze medewerkers de aanvraag kunnen verwerken waardoor jij sneller een terugkoppeling zult ontvangen. 

Let op: Het is belangrijk om het formulier zo nauwkeurig mogelijk in te vullen, zodat het garantieproces direct in gang kan worden gezet!